برخی قیمت ها در سایت به روزرسانی نشده اند ، برای استعلام قیمت ها لطفا تماس بگیرید.
Aladdin

انیمیشن های جذاب دیزنی

علاءالدین (۱۹۹۲)

بازگشت دیزنی زمانی تضمین شد که این جنجال پر جنب و جوش میلیون ها نفر را به همراه داشت.

کارگردانان: ران کلمنتز و جان ماسکر

بهترین نقل قول: «به طور دقیق، سه آرزو. و ایکنا بر آرزوی آرزوهای بیشتر.»

لحظه تعیین کننده: اولین حضور جن، با صداپیشگی رابین ویلیامز، یک برنامه استندآپ معمولی موش صحرایی است که با تصاویری سرگیجه آور تنظیم شده است.

همه چیز در مورد رابین ویلیامز در نقش جن در این فیلم پرفروش دیزنی درباره جوجه تیغی خیابانی و سه آرزوی اوست. ببینید آیا فرزندان کوچک شما حتی بیشتر از تقلیدهای ویلیام اف. باکلی جونیور گیج شده اند – علاءالدین بیش از همیشه احساس دوستی می کند. اما زمان آن را به یک کلاسیک تبدیل کرده است و ما نمی توانیم نوآوری های آن را انکار کنیم. این اولین فیلم دیزنی بود که از انیمیشن کامپیوتری به صورت گسترده (با نتایج متفاوت) استفاده کرد. این روزها، پیکسار این تکنیک را کامل کرده است. و شخصیت دائماً پرخاشگر ویلیامز به گواهی روحیه پر شور مردی تبدیل شده است، کسی که کل صنعت را به شیدایی خود کشاند.

جادوی آسمان و زمین (۱۹۶۲)

اثری کاملا تجربی در اوایل دهه ۱۹۶۰ به طور شگفت انگیزی دیوانه کننده

کارگردان: هری اسمیت

بهترین نقل قول:همه چیز در مورد تصویر بیان شده است.

لحظه تعیین کننده: دستگاهی که به شما امکان می دهد یک بازی تنیس را با نوزاد انجام دهید.

تصور کنید فردی در طول ۱۱ سال توانسته یک فیلم یک ساعته تولید کند واین کار بسیار متراکم است. توسط آرشیو فیلم آنتولوژی نیویورک یادداشت های برنامه توزیع شده که فیلم « کیمیاگر» را توصیف کرده است این در حالی بود که هری اسمیت کارگردان معروف رویکرد آوانگارد و سورئالیستی اش را اینگونه توصیف کرده است:« در بخش اول دندان درد قهرمان در نتجیه ازدست دادن یک مرد را به خوبی ترسیم میکند و همچنین دندانپزشکی و حمل و نقل به بهشت.در بخش دوم بازشگت به زمین پس از خوردن ماکس مولر درست در روزی که ادوارد هفتم فاضلاب بزرگ لندن را وقف کرده است به تصویر میکشد.

Neon Genesis Evangelion: The End of Evangelion (1997)

مجموعه انیمه های مهم با یک انفجار آخرالزمانی به پایان می رسد.

کارگردانان: Kazuya Tsurumaki و Hideaki Anno

بهترین نقل قول: قهرمان داستان ما ناله می کند، “من خیلی لعنتی هستم.”

لحظه تعیین کننده: این راهی است که جهان به پایان می رسد … به یک آهنگ پاپ.

طرفداران به شدت از نتیجه مغزی و بدون اکشن مجموعه تلویزیونی انیمیشن هیداکی آنو Neon Genesis Evangelion (1995-1996)، که در آن انسان‌ها با ربات‌های غول‌پیکر با «فرشتگان» ماورایی می‌جنگند، ناراضی بودند. بنابراین او به تابلوی طراحی بازگشت و پایان متناوب بسیار رضایت‌بخش و نمایشی را ارائه کرد، که خشونت ارگیاستیک ماشین روی هیولا را ده برابر می‌کند و در عین حال کنایه‌های فلسفی و معنوی را دوچندان می‌کند. این فیلمی است که با قهرمان نوجوان ضعیف ما، شینجی، شروع می‌شود که بر روی بدن در کما همکارش خودارضایی می‌کند، و با پایان زمان‌های آزاد برای همه که نمادشناسی مسیحی، عرفان یهودی، پارانویای جنسی و اضطراب نوجوانی را در هم می‌آمیزد به اوج می‌رسد. به یک خورش آخرالزمانی داغ در این بین مناظر و صداهایی وجود دارد که هرگز فراموش نخواهید کرد – از فرود وحشتناک شینجی به سمت جنون گرفته تا یک سکانس لایو اکشن که به طرز تحریک آمیزی خود مخاطب را درگیر جنون می کند.

زیبای خفته (۱۹۵۹)

هرگز یک انزجار حزبی چنین عواقب بدی نداشته است.

کارگردان: کلاید جرونیمی

بهترین نقل قول: “اکنون باید با من، ای شاهزاده، و تمام قدرت های جهنم معامله کنی!”

لحظه تعیین کننده: پری شیطانی Maleficent خود را به یک اژدهای آتشین تبدیل می کند و به نبرد می رود.

این فیلم انیمیشنی دیزنی که از داستان‌های کلاسیک چارلز پرو و ​​برادران گریم الهام گرفته شده بود، در ابتدا در گیشه شکست خورد و بازگشت این شرکت به قلمرو افسانه‌ها را برای سه دهه به تعویق انداخت تا پری دریایی کوچک در سال ۱۹۸۹٫ تماشای آن امروز به عنوان یک فیلم کودکانه، شگفت‌انگیز است که زیبای خفته چقدر می‌تواند واقعا ترسناک و وحشتناک باشد، به ویژه زمانی که شاهزاده آرورا توسط جادوگر شیطان صفت به چرخ‌های سرنوشت‌ساز هدایت می‌شود (بسیار بعداً تجسم لایو اکشن خودش در شکل آنجلینا جولی). آخرین رویارویی با رنگ گوتیک بین شاهزاده و Maleficent (به شکل اژدها) در جنگل ها و قلعه کوه ممنوعه در حال پوسیدگی نفس گیر است و احتمالاً بچه های کوچکی را برای هفته ها زیر مبلمان پنهان می کند.

منجمد (۲۰۱۳)

دیزنی رویکردی مدرن به یک افسانه قدیمی دارد.

کارگردانان: جنیفر لی و کریس باک

بهترین نقل قول: “صبر کن، با کسی که آن روز ملاقات کردی نامزد کردی؟”

لحظه‌ی تعیین‌کننده: چه فکر می‌کنید که یک فمینیستی فمینیستی است یا یک پاپ ارتجاعی، آهنگ برنده اسکار «Let It Go» یک کلاسیک جدید دیزنی است.

دیزنی هیچوقت تصور این را نداشت که بازسازی داستان هانس کریستین اندرسن و ملکه برفی موفقیت این اندازه خیره کننده را کسب کند.و همینطور بسیاری از خانواده ها هرگز انتظار این موضوع را نداشتند که موسیقی ها و نوع لباس های این فیلم در طولانی مدت بر زندگی شان تسلط داشته باشد. امروزه این انیمیشن از جمله پرفروش ترین و پر طرفدارترین انیمیشن های تمام این دوران بوده است و همچنین قسمت های دیگری در دست ساخت دارد.

چرا این انیمیشن محبوب شد؟ این که بگوییم پیشگامانه نیست بسیار سخت است. با این وجود، شخصیت Frozen بسیار شیرین، شوخ طبع و به طورآرامی قدرتمند است به همراه یک موسیقی متن جذاب که توسط آیدینا منزل آواز «Let It Go» اجرا شده است . جذاب بودن او بارها ثابت شده است. رابطه ی خواهرانه آنا و السا یک رابطه پریشان بود و اینکه دومی قدرت یخ سازی بسیار خطرناکی داشت، که میتوان گفن این بخشی از کشش های عاطفی در فیلم محسوب میشود ونیز قدرت مست کننده نوع لباس و مدل موی آنهاست.فروزن تسکین های کمیک فوق العاده خوبی دارد که می توان به اولاف، آدم برفی آواز خوانی که به صورت کاملا احمقانه در رویای دیدن تابستان به سر میبرد اشاره کرد.این فیلم یک ملودرامی با ظاهری کاملا سنتی با لبه ی مدرن ولی ظریف است.

پورکو روسو (۱۹۹۲)

ادای احترام به هالیوود کلاسیک، هوانوردی و امکانات نامحدود سینما.

کارگردان: هایائو میازاکی

بهترین نقل قول: “ترجیح می دهم خوک باشم تا فاشیست.”

لحظه تعیین کننده: دوئل اوج بین پورکو و شخصیت اصلی او، کورتیس، بازیگر آمریکایی.

یک خلبان آراسته شده در جنگ جهانی اول سر خود را در این حالت واقعاً عجیب و غریب می یابد که به خوک تبدیل شده است. باید آن را به ژاپنی ها بسپاریم – آنها فقط یک فیلم لعنتی را بارها و بارها نمی سازند. انتخاب یک فیلم عجیب گیبلی، این فیلم یا انتخاب شماره ۷۰ ما، پوم پوکو، سخت است. هر دوی آنها از شما می خواهند که پس از ظاهر شدن زخمی، فاصله زیادی به حیوانات بدهید. Porco Rosso یک فانتزی ساده اگر خوک‌ها بال داشتند نیست: همچنین حاوی شوخ طبعی سیاسی، نوستالژی قدیمی هالیوود (مخصوصاً برای فریبکاری ارول فلین) و حکمتی غم انگیز در مورد پرواز بیش از حد بلند است.

تاثیرات منفی در انتخاب نادرست انیمیشن ها برای کودکان:

میتوانند کودکان را به خشونت تشویق کنند، به کار بردن ادبیات نامناسب بین کودکان، داشتن رفتار های غیر اجتماعی، داشتن سبک زندگی نامناسب و مشکلات جسمانی، الگو برداری نامناسب توسط کودکان، داشتن رفتارهای غیر قانونمند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی