برخی قیمت ها در سایت به روزرسانی نشده اند ، برای استعلام قیمت ها لطفا تماس بگیرید.
Yellow Submarine

انیمیشن های تماشایی

۱٫ زیردریایی زرد (۱۹۶۸)

کارتون بیتلز در یک منظره رویایی پاپ آرت روان پریشان است.

کارگردان: جورج دانینگ

بهترین نقل قول: “هیچ چیز ضد بیتل نیست!”

لحظه تعیین کننده: سکانس فوق العاده ضعیف «النور ریگبی»، با استفاده از عکس های تک رنگ از لیورپول.

ممکن است این فیلم تفرقه‌انگیزترین فیلم در فهرست ما باشد: Beatlemaniacs سخت به شما می‌گویند که Yellow Submarine یک فیلم مضحک است و از لهجه‌های جعلی (و نه به ویژه قانع‌کننده) لیورپودلی برای روایت داستانی مزخرف آغشته به احساسات اسیدی اواخر دهه ۶۰ استفاده می‌کند. ، مهم نیست که Fab Four در پایان شخصاً ظاهر می شود تا برکت خود را بدهد. در همین حال، دیوانه‌های هنر به شما خواهند گفت که این اثری خیره‌کننده از تخیل است، و از هر تکنیک انیمیشن موجود در آن زمان برای ایجاد یک سفر خیره‌کننده و مبتکرانه استفاده می‌کند. اگر منصف باشیم، احتمالا هر دو درست می‌گویند: فیلمنامه احمقانه است، داستان ترسناک است، و شخصیت‌های بیتل کمی نرم هستند. اما از نظر بصری نفس‌گیر است، یکی از معدود تجربه‌های سینمای توهم‌آمیز واقعی، و کاملاً شایسته جایگاه بالای خود در اینجا است.

۲٫ آکیرا (۱۹۸۸)

یک نوجوان دوچرخه‌سوار، روانی با قدرت‌های آخرالزمانی را رها می‌کند – اوه، و این سال ۲۰۱۹ است.

کارگردان: Katsuhiro Ohtomo

بهترین نقل قول: آینده یک خط مستقیم نیست. پر از چهارراه های زیادی است.»

لحظه تعیین کننده: باندهای موتورسیکلت شب را در هم می پاشند و همه را در بیداری نابود می کنند – صحنه ای که مکس دیوانه را به لرزه در می آورد.

این اثر بسیار مهیج علمی تخیلی فوق العاده توانست در لحظه های آغازین ، یک زیرژانر خاص را به یک پدیده جهانی تبدیل کند. نوجوانان غربی از اصطلاح سایبرپانک در زبان گیگ های معمولی استفاده کردند، این در حالی بود که مانگای چاپ شده توسط ژاپن به صورت ناگهانی از قفسه ها حذف شدند.برای کسانی که طرفدار آنها نبودند برای سوار شدنشان کشیده شد،  این فیلم بسیار شبیه به بلید رانر و برزیل بود، با جزئیات فوق‌العاده واضح و توجه به پوسیدگی شهری. اما آکیرا همچنین نقطه عطفی برای علمی تخیلی به معنای بزرگ‌تر بود، و ایده‌های ویرانی در سطح شهر، تولد دوباره آینده‌نگر و مفهومی کاملاً آسیایی از قدرت‌های روانی را که بر همه چیز از ماتریکس تا آغازین تأثیر می‌گذارد، رایج کرد. محیط قابل تغییر نئو توکیو، زمین بازی بزرگتر اینترنت را پیش بینی می کرد، که هنوز سال ها باقی مانده است، اما به نوعی با این مسابقات سرعتی جوان، یک قطعه است.

۳٫ فانتازیا (۱۹۴۰)

در فیلم فوق‌العاده دیزنی، هشت فیلم فوق‌العاده با موسیقی باخ، چایکوفسکی و استراوینسکی نوازندگی می‌شود.

کارگردان: کمتر از ۱۱ کارگردان بر روی سکانس‌های منفرد برده می‌شوند، بسیاری از آنها بدون اعتبار.

بهترین نقل قول: “آقا. استوکوفسکی! آقای استوکوفسکی!

لحظه تعیین کننده: شاگرد جادوگر، میکی ماوس، خود را در انتهای اشتباه چوب جاروها می بیند.

ایتدا، ابرو میانی والت دیزنی در موردحماقت های یک سگ تجاری بود که سود شرکت را در هزینه های گزاف مربوط به تور را هدر میداد و موقیعت شرکت را به خطر می انداخت.ولی انتشار دوباره ی فیلم و تغییرات آن در آخر باعث سود دهی مجدد فیلم شد و توانست رویای عمیق تری را محقق کند:این فیلم باعث شد که کودکان به سمت موسیقی کلاسیک سوق پیدا کنند.همچنین لئوپولد استوکوفسکی رهبر ارکستر را به یک شهرت کوچک تبدیل کرد و یک موسیقی متن پرفروش را تولید کرد. به یاد ماندنی‌ترین در میان فیلم‌های کوتاه، میکی موس در فیلم خیال‌انگیز «شاگرد جادوگر» بازی می‌کند، اما با انتخاب‌های موسیقایی از «آیین بهار» استراوینسکی تا «شبی در کوه طاس» موسورگسکی، فانتزیا در حال ساختن یک جهانی جهانی بود. درام و ظرافت را به طور یکسان میل کنید.

۴٫ Grave of the Fireflies (1988)

این داستان جنگی تزلزل ناپذیر ثابت می کند که در انیمیشن، هر چیزی ممکن است.

کارگردان: ایسائو تاکاهاتا

بهترین نقل قول: “۲۱ سپتامبر ۱۹۴۵ … آن شبی بود که من مردم.”

لحظه تعیین کننده: ما نمی خواهیم آن را برای کسانی که آن را ندیده اند خراب کنیم، اما یکی از دلخراش ترین مرگ شخصیت ها در تاریخ سینما را نشان می دهد.

سال ۱۹۸۸ استودیو گیبلی در اوج قدرت خود بود و یک جفت ادای احترام شخصی غنی به مقاومت جوانان منتشر کرد که وسعت و درخشش کار آنها را ثابت کرد. من Neighbor Totoro (در حال آمدن!) شاهکار هایائو میازاکی، بنیانگذار استودیو، اثری با زیبایی و ظرافت شگفت انگیز بود. اما با «قبر کرم شب تاب» ساخته ایسائو تاکاهاتا، که شاید تلخ ترین و کم بخشش ترین فیلم در میان صد فیلم برتر ما باشد، – که برخی می گویند پیشی گرفته است – مطابقت دارد. داستان در میانه جنگ جهانی دوم، دو کودک به نام های ستسوکو و سیتا را دنبال می کند که از دست می دهند. مادرشان در یک بمباران آمریکایی قرار دارد و مجبور می شوند از پس خود برآیند. در ابتدا همه‌چیز یک بازی است، اما با شروع بیماری و گرسنگی، فیلم عمیق‌تر و تاریک‌تر می‌شود و در نهایت به جایی می‌رسد که احساس خستگی کامل و اندوه مطلق و ویرانگر دارد. این فیلمی نیست که بتوان آن را سهل انگاری کرد.

تاثیرات مثبت انیمیشن بر کودکان:

۱-تقویت مهارت های زبانی

۲-افزایش خلاقیت در کودکان

۳-رشد شناختی کودکان

۴-شروع زود هنگام یادگیری

۵-رهایی از هرگونه تنش و استرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی