برخی قیمت ها در سایت به روزرسانی نشده اند ، برای استعلام قیمت ها لطفا تماس بگیرید.
books

چند کتاب از افراد مشهور که ارزش افزودن به لیست خواندن شما را دارد

فیلیپس پرمشغله، این فقط کمی به درد شما می خورد

Busy طنز عجیب و غریب خود را به دفتر خاطرات خود می آورد و در مورد تمام فراز و نشیب های یک بازیگر کمدی جوان صحبت می کند. او همچنین به عروسی غافلگیرکننده، زایمان طبیعی، و نحوه انجام استوری های بسیار دوست داشتنی خود در اینستا وارد می شود

 کارمو بروون، کارمو

کارمو دارای یک گذشته جذاب است.قبل از اینکه در Queer Eye بازی کند در دنیا کاملا واقعی حضور داشت، او متوجه شد که از دوست دختر دوران دبیرستانش یک پسر دارد و سپس ترجیح داد که او را به تنهایی بزرگ کند.او بعد از گذشت زمان یک مددکار اجتماعی و درمانگر روان شد ، او در مورد مصرف مواد مخدر و راههای برخورد با آن اطلاعاتی به دست آورد و در آخر کارشناس فرهنگ در Queer Eye شد. تمام این اتفاقات او را به یک مرد فوق العاده مثب تبدیل کرد که امروزع در کوئیر آی شاهد آن هستیم.

تیفانی هادیش، آخرین تک شاخ سیاه

تیفانی هادیش از سنین پایین یاد گرفت از روی ناچاری بامزه باشد. این به او کمک کرد تا در مدرسه و خانه‌ی فرزندخوانده‌اش زندگی کند، و در نهایت باعث شد پول درآورد. او صادقانه (و البته خنده دار) در مورد اینکه چگونه از هیچ آمد و به یکی از موفق ترین کمدین های هالیوود تبدیل شد، می نویسد.

ادی هوانگ، تازه از قایق

بله، درست حدس زدید: این کتاب راهنمای سریال تلویزیونی با همین نام بود. هوانگ در خاطرات فوق‌العاده خنده‌دار و فوق‌العاده‌ای هیجان‌انگیز، درباره تلاش برای جذب فرهنگ آمریکایی در کنار والدینش که از تایوان مهاجر بودند، می‌نویسد.

لورن گراهام، تا جایی که می توانم صحبت می کنم

پس از اینکه گراهام برای اولین بار برای رمان «روزی، روزی، شاید» در سال ۲۰۱۳ قلم روی کاغذ آورد، مجموعه ای از مقالات را دنبال کرد که زندگی و حرفه او را منعکس می کرد. طرفداران دختران گیلمور از تمام حکایات دلگرم کننده و افشاگری های شاداب در مورد سریال، از جمله اینکه گراهام تقریباً مجبور شد به طور کلی آن را کنار بگذارد، آب دهانشان را می سوزانند.

جی زی، رمزگشایی شده

کتاب رپر در سال ۲۰۱۰ از ساختار متعارف اجتناب می‌کند و برای آن بهتر است. رمزگشایی بخشی از زندگی‌نامه‌ای است که جی درباره سال‌های اولیه زندگی‌اش، از جمله زمانی که در نوجوانی برای خرید و فروش مواد مخدر صرف کرده است، صحبت می‌کند. اما این همچنین راهنمایی برای معانی پشت اشعار او است – مطمئناً یک لذت از یکی از بهترین MC های تمام دوران است.

امی شومر، دختری با خالکوبی پایین کمر

شومر یکی از بزرگ‌ترین ستاره‌های کمدی که امروز کار می‌کند، می‌توانست با خاطراتی که در آب‌های کم عمق باقی می‌ماند، از آن دست برود. اما این کتاب با داستان‌های بی‌احترامی از رابطه جنسی، قرار ملاقات، و همه چیزهای عجیب و غریب در این میان، دقیقاً به عمق پایان می‌رود. به علاوه، او از صحبت صریح در مورد بخش های دشوار زندگی خود، از جمله سوء استفاده، تجاوز جنسی، و بیماری پدرش نمی ترسد.

ترور نوح، متولد یک جنایت

خاطرات مجری دیلی شو حکایت از دوران کودکی او در بزرگ شدن در آفریقای جنوبی دارد. او از پدری سفیدپوست و مادری سیاه پوست به دنیا آمد، که همانطور که عنوان توضیح می دهد، در آن زمان غیرقانونی بود. نیازی به گفتن نیست که این امر به گونه ای آینه ای برای جامعه است که بیشتر خاطرات سلبریتی ها چنین نیستند.

تاراجی پی هنسون، دختر در راه

در این خاطرات صادقانه، ستاره امپراتوری و فیگورهای پنهان، از تجربیات خود در هالیوود، از جمله حکایتی آشکار در مورد اختلاف دستمزد، چای می ریزد. جذابیت هنسون شما را از فصلی به فصل دیگر می برد و درمی یابید که چگونه گذشته او را به کسی که امروز است تبدیل کرده است.

کورتنی رابرتسون، من برای دوست یابی به اینجا نیامده ام

با عنوان فرعی «اعترافات یک شرور نمایش واقعیت»، کتاب برنده فصل شانزدهم لیسانس، پرده‌ای را از این فرانچایز طولانی‌مدت کنار زد. خواندن آن برای طرفداران نمایش، و همچنین برای هر کسی که به نوعی، کاملاً می‌خواست اورسولا آریل را شکست دهد، ضروری است.

فیبی رابینسون، شما نمی توانید موهای من را لمس کنید

ستاره ای در حال ظهور، رابینسون که به خاطر پادکست ۲ Dope Queens شناخته می شود و در برنامه های تلویزیونی مانند Broad City و I Love Dick ظاهر شده است. کتاب مقالات او تجربه او به عنوان یک زن سیاه پوست در آمریکا را با شور و شوق و شوخ طبعی بررسی می کند.

گابوری سیدیبه، این فقط صورت من است

این هنرپیشه نامزد اسکار در این خاطرات جذاب که به مبارزات دوران کودکی و زندگی اخیر او منعکس می‌شود، ثابت کرد که خیلی بیشتر از پریشس است. بیایید به داستان زمانی که او به عنوان یک “گفتگوی تلفنی” کار می کرد، و برای خرد الهام بخش او بمانید.

میا فارو، آنچه از بین می رود

میا فارو در این خاطرات دشوار به رابطه خود با وودی آلن می پردازد که در آن شریک زندگی خود را شروع به رابطه با دختر خوانده اش می کند. او می نویسد: “من متوجه شدم همان ترس خزنده ای را که در کودکی داشتم، بعد از فلج اطفال تجربه می کردم: اینکه ناآگاهانه خطری را به خانواده ام وارد کرده ام و ممکن است کسانی را که بیشتر دوستشان داشتم آلوده کرده باشم.” خواندن برای درک کامل اتهامات علیه آلن و سقوط آن ضروری است.

میستی کوپلند، زندگی در حرکت

کوپلند به عنوان اولین بالرین اصلی آفریقایی-آمریکایی در تئاتر باله آمریکایی، یک تاریخ ساز است. پس جای تعجب نیست که خاطرات او بسیار الهام بخش است و سفر او را دنبال می کند زیرا او بر شانس های غیرممکن برای تغییر بازی غلبه کرد.

لیا رمینی، مشکل ساز

در این خاطرات شجاعانه، ریمینی با کلیسای ساینتولوژی روبرو می شود و پس از گذراندن بیشتر عمر خود به عنوان عضو، سازمان بحث برانگیز را محکوم می کند. همچنین ببینید: مستندهای افشاگرانه A&E او، لی رمنی: ساینتولوژی و پس از آن.

سیمون بایلز، شجاعت اوج گرفتن

پشت سر گذاشتن سختی های زیادی برای تبدیل شدن به یک ژیمناستیک کار برتر در طول دوران نیاز است.با آغاز دوره کودکی در پرورشگاه، بیلز راهای مقابله با ناملایمات را توضیح  داده است و به لطف ایمانی که داشت و با کمک خانواده اش در کار خود در صدر قرار گرفت.Kleenex  را همیشه در دسترس خود داشته باشید.

شوندا رایمز، سال بله

از جمله قدرتمند ترین فرد در تلویزیون خاطراتی در مورد سالی بود که تصمیم گرفت از گفتن “نه ” برای خلی چیزها دست بردارد، او آن را از بار کامیون الهام گرفت. به وجود آورنده The Scandal and Grey’s Anatomy همان الگو و درمانگریست که شما همیشه به دنبال آن هستید.

پتی اسمیت، فقط بچه ها

این نوازنده افسانه ای در این خاطرات، رابطه او با عکاس رابرت مپلتورپ در نیویورک دهه ۶۰ و ۷۰ را روایت می کند. جانیس جاپلین، ویلیام باروز و جیمی هندریکس همگی در صفحات نمایش داده می‌شوند و این کتاب در نهایت جایزه ملی کتاب غیرداستانی را برای اسمیت به ارمغان آورد.

ویژگی های یک کتاب خوب:

۱-استفاده از زبان به درستی و اصولی

۲-واقعی بودن شخصیت های کتاب

۳-دارا بودن حس خوب برای انتقال به مخاطب

۴-داستان مناس و صادقی داشته باشد

۵- بتواند با یک بار خواندن مخاطب را مجذوب خود کند

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی