برخی قیمت ها در سایت به روزرسانی نشده اند ، برای استعلام قیمت ها لطفا تماس بگیرید.
movie

بهترین برنامه های تلویزیونی در سال های ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۴

۱۹۹۷: پارک جنوبی (۱۹۹۷–اکنون)

– امتیاز IMDb: 8.7

– رای کاربران IMDb: 320,092

– ستارگان: تری پارکر، مت استون، آیزاک هیز، مونا مارشال

بی‌احترام، گستاخانه و همیشه خنده‌دار، هیچ‌کس از شر طنز خاص «ساوث پارک» در امان نبود. این نمایش انیمیشنی (اما نه برای کودکان) که توسط نویسندگان تری پارکر و مت استون ساخته شده است، زندگی بچه‌های استن، کایل، کنی و کارتمن را به تصویر می‌کشد، در حالی که به طور منظم افراد مشهور، سیاستمداران و شخصیت‌های عمومی را نیز به سخره می‌گیرد. این فیلم که در سال ۱۹۹۷ برای اولین بار به نمایش درآمد، همچنان به سرگرم کردن و آزار تماشاگران در همه جا ادامه می‌دهد، و فصل‌های جاری در Comedy Central نمایش داده می‌شود.

۱۹۹۸: به هر حال خط کیست؟ (۱۹۹۸–۲۰۰۷)

– امتیاز IMDb: 8.5

– رای کاربران IMDb: 39088

– ستارگان: درو کری، کالین موکری، رایان استایلز، وین بردی

از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۷ نمایشی بداهه کمدی از مجموعه تلویزیون بریتانیایی که با همین نام اقتباس شده بود به نمایش گذاشته شد. در هر قسمت این اجرا که به میزبانی درو کری بود، ۴ مجری را دربر داشت که توسط کری یا درخواست های مخاطبان ، آهنگ ها ، بازی ها و طرح های محتلفی را خلق و اجرا میکردند.کالین موکری و رایان استایلز از بازیگرانی بودند که در سریال بریتانیا ایفای نقش کردند، شما میتوانید دیگر قسمت های این سریال را در شبکه CW، CW Seed پیدا کنید.

۱۹۹۹: سوپرانوها (۱۹۹۹-۲۰۰۷)

– امتیاز IMDb: 9.2

– رای کاربران IMDb: 279,411

– ستارگان: جیمز گاندولفینی، لورین براکو، ادی فالکو، مایکل ایمپریولی

این نمایش موفق HBO (در بیش از یک روش) در سال ۱۹۹۹ برای راویز پخش شد. این فیلم زندگی رئیس اوباش تونی سوپرانو و خانواده اش را در حالی که برای مقابله با استرس ناشی از جنایتکار بودن و خانواده بودن به درمان می رود، به نمایش گذاشت. این سریال که توسط نویسنده دیوید چیس ساخته شد تا سال ۲۰۰۷ ادامه داشت. فصل های کامل را می توان از طریق پخش جریانی در Amazon Prime در دسترس قرار داد.

۲۰۰۰: شور و شوق خود را مهار کنید (۲۰۰۰–تاکنون)

– امتیاز IMDb: 8.7

– رای کاربران IMDb: 96663

– ستارگان: لری دیوید، شریل هاینز، جف گارلین، سوزی اسمن

لری دیوید، خالق «Seinfeld» که با تمام مزاحمت های کوچک زندگی به بدترین شکل ممکن برخورد می کند، خودش را در این سریال کمدی HBO بازی می کند. این سریال برنده چندین جایزه و نامزد دریافت صدها جایزه دیگر، بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۷ شش سال وقفه داشت و پس از موفقیت‌آمیز فصل نهم، در حال حاضر برای فصل ۱۰ در حال تولید است.

۲۰۰۱: Six Feet Under (2001–۲۰۰۵)

– امتیاز IMDb: 8.7

– رای کاربران IMDb: 116,495

– ستارگان: پیتر کراز، مایکل سی هال، فرانسیس کانروی، لورن امبروز

یک سریال درام HBO درباره خانواده‌ای که صاحب یک خانه تشییع جنازه هستند، «Six Feet Under» از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵ اجرا شد. این نمایش با برنده شدن ۹ جایزه امی، سه جایزه SAG و یک Peabody مورد تحسین گسترده قرار گرفت. این می تواند برای پخش از طریق Amazon Prime و Hulu در دسترس باشد.

۲۰۰۲: سیم (۲۰۰۲–۲۰۰۸)

– امتیاز IMDb: 9.3

– رای کاربران IMDb: 268620

– ستارگان: دومینیک وست، لنس ردیک، سونجا سون، وندل پیرس

HBO توانست با یک سریال موفق دیگر ادامه دهد. در سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۸ درامی تلخ در مورد زندگی نامه افسرانی که با قانون کار می کردند و فروشندگان مواد مخدر و همچنین معتادان در بالتیمور در سریالی به اسم « سیم» به نمایش گذاشته شد. این سریال توسط خبرنگار سابق ادراه پلیس به نام دیوید سایمون نوشته شده بود .با توجه به این که نتواست جایزه ای کسب کند ولی دنبال کنندگان و علاقه مندان خود را حفظ کرد. قیمت های این سریال در Hulu  و Amazon Prime در حال پخش هستند.

۲۰۰۳: آواتار: آخرین هواساز (۲۰۰۳–۲۰۰۸)

– امتیاز IMDb: 9.2

– رای کاربران IMDb: 218,088

– ستارگان: دی بردلی بیکر، زک تایلر، می ویتمن، جک د سنا

انیمیشنی که در Nickelodeon ظاهر گردید.

“Avatar: The Last Airbender” داستان آنگ در مورد پسر جوانی بود که توانایی کنترل هوا و قادر به دستکاری آن را داشت، او با کمک دوستانش برای اینکه به جهان خود صلح برگرداند می جنگد در جایی که ۴ عنصر مهم از جمله: آب، خاک، آتش و هوا حاکمیت دارند. این انیمیشن توانست جایزه های بسیاری مانند امی و پی بادی را از آن خود کند و نیز الهام بخش فیلم لایو اکشن «آخرین هواساز» شود.

 

۲۰۰۴: خانه (۲۰۰۴–۲۰۱۲)

– امتیاز IMDb: 8.7

– رای کاربران IMDb: 398,869

– ستارگان: هیو لوری، عمر اپس، رابرت شان لئونارد، جسی اسپنسر

«House» که ترکیبی از پزشکی، رمز و راز، و چند پیش‌فروش خوب قدیمی بود، یک سریال درام پزشکی بود که هشت فصل از شبکه فاکس پخش شد. هیو لوری در این سریال نقش دکتر گرگوری هاوس را بازی می کرد که روش های اغلب بحث برانگیز او باعث شد که او با بیمارستان و کارکنان مخالفت کند. به نظر می‌رسید که دکتر خوب همیشه در پایان حق با او بود، با این حال، شرایط پیچیده‌ای را که سایر کارکنان از دست داده بودند را تشخیص داد. این نمایش جوایز متعددی از جمله پنج جایزه امی و دو گلدن گلوب دریافت کرد.

ویژگی های مهم یک فیلم خوب و پر بیننده:

فیلمی که دارای محتوا و تحلیل درست باشد، از نظر محتوا شایسته و مورد تحسین باشد، دارای تکنیک و ساختار مناسبی باشد، دارای ارزش های اخلاقی باشد، آموزنده باشد، برآمده از ساده نگری و سطحی زدگی نباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی