برخی قیمت ها در سایت به روزرسانی نشده اند ، برای استعلام قیمت ها لطفا تماس بگیرید.
17 Habits of Highly Successful Women - World of Wanderlust

مهارت های ظاهری که یک دختر را جذاب تر نشان می دهد

زنان اغلب ممکن است در مورد اینکه چه چیزی برای مردم جذاب است دچار سردرگمی شوند. در حالی که جذابیت تا حد زیادی یک موضوع ترجیح و ادراک است، معمولاً هنگام بررسی مردان در مورد آنچه که در یک زن جذاب می‌دانند، ویژگی‌های خاصی به طور مکرر ظاهر می‌شوند. در حالی که برخی از این ویژگی های رایج جذابیت در زنان فیزیکی است، برخی از آنها به نگرش و نحوه رفتار یا رفتار آنها در موقعیت های خاص مربوط می شود. مهارت تصمیم گیری چیست

عناصر جذابیت اکثر مردم وقتی به این فکر می کنند که چه چیزی باعث جذابیت یک زن می شود، به جاذبه فیزیکی فکر می کنند. اما عناصر دیگری نیز برای جاذبه وجود دارد. اغلب ظاهر به تنهایی برای جلب توجه مرد و حفظ آن کافی نیست. در اینجا سه ​​عنصر جذابیتی که اکثر مردم از آن بی خبرند، آورده شده است.

جاذبه فیزیکی:

جذابیت فیزیکی برای هر کسی اهمیت متفاوتی دارد. البته برای تعامل موفق و شروع یک رابطه باید مقداری جاذبه فیزیکی وجود داشته باشد. اما میزان جذب فیزیکی مورد نیاز شما نیز ممکن است بر اساس نوع رابطه ای باشد که به دنبال آن هستید. کارشناسان می گویند که روابط گاه به گاه کوتاه مدت بسیار بیشتر از روابط جدی بلندمدت بر جذابیت فیزیکی متکی است.

جاذبه روانی:

یکی از بزرگترین دلایل دوستیابی ایجاد ارتباط است. ما این ارتباطات را ایجاد می کنیم. آن جرقه شیمی که با کسی داریم یک جاذبه روانی است. جاذبه روانی بیشتر به شخصیت و استایل مربوط می شود تا ظاهر فیزیکی. برای تعیین جذابیت روانی، باید چند مکالمه معنادار داشته باشید تا یکدیگر را بشناسید. بدون تعامل اضافی نمی توانید تشخیص دهید که آیا از نظر روانی جذب کسی شده اید یا خیر.

جاذبه رفتاری:

جاذبه رفتاری جایی بین جاذبه فیزیکی و جاذبه روانی قرار دارد. جاذبه رفتاری به نحوه رفتار یک فرد اشاره دارد که می تواند ارتباط زیادی با اعتماد به نفس، نگرش کلی یا دیدگاه فرد نسبت به زندگی داشته باشد. جذابیت رفتاری همان چیزی است که مردم وقتی می گویند اعتماد به نفس می تواند یک ویژگی جذابی باشد به آن اشاره می کنند. نحوه رفتار یک فرد می تواند به همان اندازه که ظاهر بدنی برای مردان ایجاد کند.

ویژگی هایی که یک زن را جذاب می کند:

بسیاری از ویژگی های متفاوتی وجود دارد که زنان و مردان ممکن است در یک زن جذابیت پیدا کنند. البته هر فردی متفاوت است و ترجیحات و ابزارهای جذب متفاوتی دارد. اما در بیشتر موارد، این ویژگی های جذاب برای زنان به شما ایده خوبی می دهد که مردان به دنبال چه چیزی در یک زن هستند و چه ویژگی هایی را برای آنها جذاب تر می دانند.

Successful Women Wallpapers - Wallpaper Cave

ظاهر بالغ تر مطالعه ای که در سال ۲۰۱۵ انجام شد نشان داد که مردان با افزایش سن بیشتر جذب زنانی می شوند که ظاهر بالغ تری دارند. با افزایش سن، هورمون‌های مردان و زنان تغییر می‌کند و ویژگی‌های جنسی ثانویه کمتر برجسته می‌شود. از آنجایی که تولید مثل با افزایش سن از نظر تکاملی اهمیت کمتری پیدا می‌کند، این ویژگی‌های جنسی ثانویه ظاهری جوان‌تر را کمتر مطلوب نشان می‌دهد. بنابراین با افزایش سن، مردان تمایل دارند زنانی را که ظاهر بالغ‌تری دارند، ترجیح دهند.

شوخ طبعی:

اکثر مردان موافق هستند که یک زن برای جذاب بودن باید حس شوخ طبعی داشته باشد. به گفته دانشگاه کانزاس، شوخ طبعی و هوش به طور ذاتی با هم مرتبط هستند. بنابراین ما تمایل داریم به دنبال افراد بامزه و شوخ به عنوان همسر بالقوه باشیم. علاوه بر این، آنها می نویسند که توانایی خندیدن با شریک زندگی خود بسیار جذاب است زیرا نشان می دهد که رابطه شما سرگرم کننده و هیجان انگیز خواهد بود.

شیب سر:

بله، چگونه سر خود را کج می کنید، می تواند شما را برای دیگران کم و بیش جذاب کند. یک مطالعه نشان داد که مردان بیشتر از اینکه سر خود را در یک زاویه خاص کج کنند، جذب زنان می شوند. در این مطالعه، مردان بیشتر جذب زنانی شدند که سر خود را کمی به سمت پایین خم می‌کردند و باعث می‌شد زنانه‌تر به نظر برسند. در حالی که این مطالعه لزوماً عوامل متعدد دیگری را که می‌توانند بر جذابیت بین دو نفر تأثیر بگذارند در نظر نمی‌گیرد، اهمیت زبان بدن و ویژگی‌های فیزیکی را در مورد جذابیت برجسته می‌کند.

پرماجرا:

مطالعات نشان می دهد که جذابیت اغلب با ماجراجویی بودن همراه با سایر ویژگی هاست. این می تواند نشان دهد که مردان اغلب جذب زنان ماجراجویی می شوند که مایل به انجام برخی خطرات جزئی هستند. زنی که مایل است چیزهای جدید را امتحان کند و ریسک های معقول را بپذیرد، می تواند ماجراجویانه تر و هیجان انگیزتر به نظر برسد و بنابراین برای مردانی که این ویژگی را در شریک زندگی خود جستجو می کنند جذاب به نظر برسد.

مهربانی و دوستی:

بر اساس همین مطالعه، ویژگی های شخصیتی مانند مهربانی و دوستی نیز اغلب با جذابیت فیزیکی مرتبط است. این مطالعه همچنین اشاره می کند که این خوشه های “ویژگی های شخصیتی” ممکن است یک “اثر هاله” را نشان دهند. اثر هاله فرضیه‌ای است که بیان می‌کند اغلب وجود ویژگی‌های شخصیتی دلپذیر باعث می‌شود فرد جذاب‌تر به نظر برسد. بنابراین واضح است که مردانی که به دنبال معاشرت با زنان صمیمی، قابل اعتماد و مهربان هستند، این زنان را از نظر فیزیکی جذاب‌تر خواهند دید.

خالکوبی و پیرسینگ:

برخی از مردان دوست ندارند زنان بدن خود را اصلاح کنند، اما یک نظرسنجی از ۱۰۰۰ نفر نشان داد که اکثر آنها خالکوبی یا سوراخ کردن را جذاب می دانند. شصت و نه درصد از مردان مورد بررسی گفتند که خالکوبی را جذاب می دانند، در حالی که ۵۵ درصد گفتند که خالکوبی جذاب است. بر اساس این نظرسنجی، مردانی که مورد بررسی قرار گرفتند گفتند که خالکوبی روی شانه یا قسمت بالای کمر جذاب‌ترین است، در حالی که سوراخ کردن ناف جذاب‌ترین پیرسینگ بدن است.

راه راست:

نحوه راه رفتن یک زن را نیز می توان جذاب و با اعتماد به نفس دانست. راه رفتنی که مطمئن و قوی به نظر می رسد اغلب جذاب به نظر می رسد، زیرا بسیاری از افراد ذاتاً جذب افراد با اعتماد به نفس بیشتری می شوند. در حالی که ایجاد اعتماد به نفس می تواند دشوار باشد، شروع با “تقلب آن تا زمانی که به آن برسید” از طریق یک پیاده روی قدرتمند می تواند به شما کمک کند تا این قدرت و غرور شخصی را توسعه دهید.

راحت بودن با ابراز وجود:

اگر فردی هستید که با اعتماد به نفس دست و پنجه نرم می کنید، مطمئناً شما را ذاتاً غیرجذاب نمی کند. با این حال، راحت بودن در بیان نیازها و خواسته‌های خود در یک رابطه، به شرکای خود نشان می‌دهد که چقدر برای خودتان جذابیت دارید، خواه پیش پا افتاده یا تخیلی. کار روی به اشتراک گذاشتن خواسته هایتان می تواند به شریکتان نشان دهد که چقدر هیجان انگیز هستید و او را به شما نزدیکتر کند. یادگیری تزیین تخم مرغ

مسئولیت عاطفی:

زنانی که مسئولیت عواطف و واکنش‌های خود را به آن احساسات می‌پذیرند، بلوغ عاطفی نشان می‌دهند که اغلب بسیار جذاب است. مسئولیت عاطفی و بلوغ از ویژگی های مهم در هر رابطه است. این نشان می دهد که شما مایل به انجام کارهایی هستید که بحث های دشواری داشته باشید، مصالحه کنید و برای توضیح احساسات خود و درک شریک زندگی خود وقت بگذارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی